Dodatek do Firewall Zero Hour już jutro w PS Store!

Strona główna>Dodatek do Firewall Zero Hour już jutro w PS Store!
Admin
Newhacker77

Dodatek do Firewall Zero Hour już jutro w PS Store!

Świetnie oceniona gra Firewall Zero  Hour na PlayStation VR zostanie jutro uzupełniona o zupełnie nowe elementy personalizacji, takie jak skórki postaci oraz broni, czy jedyne w swoim rodzaju malowania twarzy.

Wszyscy gracze mogą stworzyć swojego „żołnierza idealnego”, którym wyróżnią się na polu walki. Dodatkowo do grona najemników dołączą: Kolumbijka Reina Trujillo (aka Jag), a także pochodzący z Indii Manish Bakshi (aka Node). Dla wszystkich aktywnych subskrybentów PlayStation Plus dostępna będzie również darmowa zawieszka przedstawiająca Diaza.

Firewall Zero Hour to strategiczny FPS, w którym gracze muszą korzystać z pracy zespołowej i arsenału sprzętu, aby zdobyć lub zabezpieczyć bazę danych z cennymi informacjami. W tej dynamicznej grze drużynowej liczy się  przede wszystkim współpraca. Wybierać można spośród 12 doświadczonych najemników charakteryzujących się unikatowym uzbrojeniem, które można ulepszać wraz z rozwojem profilu gracza. Najnowszy tytuł studia First Contact Entertainment wykorzystuje w pełni moc PlayStation VR i rzuca graczy w sam środek każdej operacji, z widokiem w 360 stopniach na całą strefę walk. 

Źródło: PlayStation Polska (YouTube)

Dzięki dźwiękowi 3D można usłyszeć każdy ruch wroga, a pełna wolność poruszania się pozwoli szybko realizować założone decyzje taktyczne. Aby zyskać jeszcze większą przewagę na polu bitwy gracze  mogą skorzystać z precyzyjnego śledzenia kontrolera celowniczego PlayStation Aim i odpowiednio wymierzyć każdy strzał.

Gra została zaprojektowana w ten sposób, aby położyć jak największy nacisk na współpracę i rywalizację między graczami. Tryb szkolenia,(przeznaczony dla jednego gracza) jest tylko wstępem, pozwalającym nauczyć się podstawowych zasad rozgrywki i zdobyć potrzebne w rozwoju profilu punkty doświadczenia. Jednak najważniejszym i dającym jednocześnie najwięcej emocji z gry jest tryb kontraktów, czyli multiplayer pozwalający na jedyną w swoim rodzaju rywalizację pomiędzy prawdziwymi osobami wyposażonymi w PlayStation VR i aktywną subskrypcję PS Plus.

Źródło: Informacja prasowa (MSLGROUP Poland)

AUTOR: Newhacker77

Tworzymy nową społeczność PlayStation!

Zobacz inne artykuły

Zasubskrybuj
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments