Days Gone z dodatkowymi misjami, wyzwaniami i wyjątkowymi nagrodami już w czerwcu!

Days Gone z dodatkowym poziomem trudności oraz cotygodniowymi wyzwania już w czerwcu! 

W specjalnym trybie survival mode gracze będą mogli spróbować swoich sił na jeszcze wyższym poziomie trudności bez jakichkolwiek ułatwień takich jak opcja szybkiej podróży, tryb widzenia survival vision czy immersyjny HUD, gdzie znajdują się wszystkie mapy i wskaźniki. 

Każdy nowy element i wprowadzona zmiana służą tu zwiększeniu immersyjności rozgrywki oraz zbudowaniu napięcia, aby zapewnić graczom wrażenie prawdziwej walki o przetrwanie. 

Od początku czerwca na wszystkich graczy czekać będą cotygodniowe wyzwania w trzech kategoriach: Motocykl, Horda i Walka, które wystawią ich umiejętności na jeszcze cięższe próby. Stawiając czoła zadaniom, w których główne elementy rozgrywki będą łączyć się w nowych, zaskakujących kombinacjach zyskają oni możliwość zdobywania dodatkowych przedmiotów i nagród.

Warto zaznaczyć, że gra w trybie survival mode oraz pokonywanie cotygodniowych wyzwań nie pójdą na marne – dzięki nim gracze będą mogli zdobywać nowe trofea oraz unikalne skórki na motocykl, a następnie uwieczniać je korzystając z stworzonego specjalnie trybu fotograficznego.

Źródło: Informacja prasowa (MSLGROUP)

AUTOR: Hsimpson

Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie!

ZOBACZ INNE ARTYKUŁY

Dodaj komentarz

Proszę zaloguj się ,aby komentować

Portal Playstation4you wykorzystuje Akismet w celu ograniczenia spamu. Zobacz, jak przetwarzane są dane komentarza..

  Zasubskrybuj  
Powiadom o